Jag har inte glömt er!

image

Jag har inte glömt er. Bara så att ni vet liksom. Jag väntar på en ny laddare till macen, så just nu får jag nöja mig med paddan. Visst är det typiskt, laddaren har varit på väg att gå sönder hur länge som helst men inte har jag beställt någon ny i god tid… Mannen har tjatat på mig länge och så klart hade han rätt. Typiskt som sagt.

Annars så håller vi på och letar bil med allt vad det innebär. Vår första bil. Någonsin 😉 Vi hörs så snart laddaren är här! Kram alla fina!

7 thoughts on “Jag har inte glömt er!

  1. Jag tänkte att du hade nog fullt upp i trädgården så du inte hann blogga…
    Lycka till med bilköp, inte alltid så lätt och inget billigt kapitel heller.
    Må så gott!

  2. Fin iris. Jag nästan sugs in i den som om den ville sluka upp mig.
    Lycka till med bilinköpet. Den kommer att bringa både glädje och bekymmer. Mest glädje förstås.
    Ha det fint
    Anette

Tack för din kommentar!

