Välkommen juni!

maj_coll

Maj visade sig vara en förändringens månad, trädgården vaknade till liv på riktigt och jag skrev på kontraktet för ett nytt jobb. Kan inte bli mycket bättre! Maj var månaden då vi firade Norge som ligger oss så varmt om hjärtat. Maj var bitvis underbart varm och bitvis regnig. Det där med dåligt väder är inte så dumt alla gånger, jag fick ro att sy mig en väska. I maj fick jag äntligen potatisen i jorden och pelargonerna fick komma ut på grönbete i sina lerkrukor. Maj har verkligen levererat i år, hoppas på en minst lika bra juni. Älskade sommarmånad, du är mer än välkommen!

9 thoughts on “Välkommen juni!

  1. Det går så fort ju=)) Nu är det redan juni och jag har inte hunnit med det jag ville. Men det är lyxproblem så nu välkomnar jag sommaren istället!
    Snyggt collage!
    Kramen Hannis

  2. Så mycket som har hänt dej, det kommer att bli en bra fortsättning också med sommar och allt. Känner på mej det.

    Ha en fin vecka. // Lissen

Tack för din kommentar!

