Det vackra i det enkla

pl1

pl2

Att en enkel glasburk kan vara så vacker. Och nu pratar jag inte om någon unik från loppis, utan en alldeles vanlig burk från mataffären. Med några skira stjälkar av påsklilja så blir det vår på en gång. I alla fall här inne. Många gånger tycker jag att en vas är för dominant, huvudrollen ska trots allt spelas av blommorna. Det vackra i det enkla. Eller less is more helt enkelt.

14 reaktioner på ”Det vackra i det enkla

  1. Hei på deg,
    jeg har hatt en liten bloggpause. Så jeg har ikke besøkt deg før i dag. Bloggen min var forsøkt hacket – derfor du ikke fikk kommentert på annet enn google konto. Men nå er alt i orden igjen.

    Nå skal jeg kose meg med dine vakre innlegg 🙂

  2. Verkligen jättefint. och de där äggen var verkligen vackra.
    Här känns våren långt borta, just nu blåser det rejält och regnar, jag och barnen myser med raggsockar och varm choklad;)
    Kram
    Annie

  3. Det enklaste är ofta det vackraste 🙂 Äggen som ligger så fint vid burken var verkligen vackra de också.
    Kram Maria

  4. Jeg prøver hele tiden at arbejde hen mod enkelheden, men det er svært, for jeg bliver så begejstret for så mange ting. Heldigvis kan jeg se at ander har større problemer end jeg.
    Vidunderlig enkelhed i disse små ting. Dejlige farver.

Tack för din kommentar!