Jaha, ja…

pense

Ska man behöva ta in penséerna igen? Verkar nästan så, vädergudarna har tydligen fått för sig att det ska bli storm i natt och rejält blåsigt hela nästa vecka. Inte direkt lämpligt väder för en korg med penséer med andra ord. Det är väl onödigt kan man tycka. Ja ja, kanske får man lite gjort inomhus istället. Och kanske kan man krypa upp i soffan och titta på någon ny bra serie på Netflix. Saknar redan House of Cards och Frank Underwoods bravader.

Så var det fredag igen. Den här hastigheten som veckorna susar förbi i upphör aldrig att förvåna mig. Ha en finfin helg allesammans, nu ska jag gå och ta in penséerna 🙂

5 thoughts on “Jaha, ja…

  1. Jag som jobbar med anläggningsbilar har fått direktiv om att plogbilarna ska vara redo…
    Men jag låtsas som att det inte är så=))

    Kram

  2. Oj, ska det bli sånt busväder. Tack för varningen! Krukor in alltså.

    Önskar dig en trevlig helg även om det blir i soffan. Själv stannar jag nog i garaget och så lite fröer.
    /Anette

  3. Har verkligen hunnit njuta av solen den här veckan, så blir det dåligt väder ska jag med gott samvete vara i ljusverkstaden och fixa lite i helgen.
    Ha en skön kväll!

  4. Ja jösses vad här blåser och regnar, riktigt busigt är det ute. Var så sugen på att åka och köpa penseer imorgon men kanske ska jag vänta tills vädret blir bättre.
    Åh house of card har jag inte börjat titta på än men den ligger på min netflix lista, kanske blir mitt nöje när vädrets makter inte tillåter trädgårdsmys.
    Hoppas du har en mysig fredagskväll
    Kram
    Annie

  5. Det stormar rejält nu….och regnet öser ner…..känns nästan overkligt….man vänjer sig snabbt vid fint väder! Hoppas det går över snart….
    Kram Jennica

Tack för din kommentar!

