Söndagsbild v. 10

pellisskott5

Härliga söndag! Sitter fortfarande med mitt morgonkaffe fast klockan är närmare tolv, precis som det ska vara en ledig söndag. Tar en titt på några pelargonskott i köksfönstret, de växer så det knakar. Snart dags för ny kruka tror jag. Ute skiner solen och vinden viner runt knutarna. Typisk skånevår. Ska snart hoppa i trädgårdskläderna, trycka en keps över håret och bege mig ut i trädgården en stund. Om det blir beskärning av lavendeln eller lite mer vårröj har jag inte bestämt än, får se vad jag känner för när jag kommer ut. Och lite vad min stukade fot klarar av… Japp, har stukat mig än en gång. Hopplöst med en fot som en gång varit illa stukad, det krävs bara ett litet snedsteg och så är man där igen. Men den ska inte få hindra mitt trädgårdsbehov! Envis som synden, det är jag det 😉

Ha en härlig söndag alla fina och glöm inte att kila in till Inspobanken för att kika på lite fler söndagsbilder!

12 thoughts on “Söndagsbild v. 10

  1. Hoppas att du hade en riktigt skön trädgårdssöndag!
    Här var det så varmt att jackan åkte av. Det känns som länge sen man var utan vinterjacka=))
    Kram Hannis

Tack för din kommentar!

