Söndagsbild v. 8

ToF_trapp

Så kom äntligen den efterlängtade solen. Den som väcker oss alla till liv, djur som människor. Den som drar i min trädgårdsnerv så att det nästan gör ont. Jag ska, ska bara… På bänken i köket jäser en deg som ska bli till tekakor, mysfika efter en stund ute är obligatoriskt. Så snart baket är avklarat så är det trädgård för hela slanten. En söndag på landet en solig förvårsdag.

Titta in till Inspobanken för lite fler härliga söndagsbilder. God söndag på er!

11 thoughts on “Söndagsbild v. 8

  1. Vilken härlig blogg! Den ska jag läsa mer av i dag. Kul att du kommenterade på min sida så att jag hittade hit 🙂 Ha en härlig söndag i trädgården!

  2. Men vilken söt! jag träffade en leonberger idag och dog lite, rena drömhunden ju:) lustigt det där med väder egentligen, jag har insett att jag inte är speciellt väderkänslig. jo jag märker ju att det regnat konstant i flera veckor nu, men det är mest för att den efterlängtade snön försvann. Inte förrän nu när jag läste det du skrev så insåg jag att solen varit frånvarande lika länge… Men har man som du ett trädgårdsintresse så förstår jag verkligen att man längtar! Kram och ha en fin start på nya veckan!

  3. Vilken sötnos, visst är det härligt med förvår, ljuset som är annorlunda den krispiga luften man längtar efter att få rota i jorden, plantera och vattna. Ha en fin måndag Åse

Tack för din kommentar!

