Att tipsa om en alldeles underbar Etsy shop

iusb_760x100.12049439_9k15

calendar-JANUARY -desktop

Jag måste ju bara tipsa om en alldeles underbar Etsy shop, Skinny laMinx. Sydafrikanska Heather Moore har ett fantastiskt grafiskt öga, hennes stil känns väldigt skandinavisk, men ändå inte liksom. Här hittar man allt från snygga prints till smycken, shoppingnerven vaknar verkligen till liv! Kolla även in hennes fina blogg.

il_570xN.266714528

il_570xN.387748319_2p4l

il_570xN.507370448_4xmx

Alla bilder är från Skinny laMinx Etsy shop.

7 thoughts on “Att tipsa om en alldeles underbar Etsy shop

  1. Måste bara titta in igen och säga att jag inte är det minsta modig. Det hela känns minst sagt darrigt och läskigt men det får vara så tänker jag. Jag vill inte ångra att jag inte vågade och prova måste man ju få lov att göra eller hur? Nu vet jag ju inte hur dina drömmar går men av det jag ser här på din blogg så gissar jag på något kreativt bildskapande och det är du ju jätteduktig på! Kör säger jag!
    Kram Maria

Tack för din kommentar!

