Segstrumpa

segstrumpa

Alltså jag förstår inte vad det är med den här stickningen. Sällan eller aldrig har det varit så segt att få det färdigt. Jag kan i normala fall sticka ett par strumpor på två, tre dagar. I det här fallet har jag hållit på i över en månad… Mannen hintar i omgångar att det skulle vara mysigt med ett par nya strumpor, men som den goda man han är tjatar han inte. Tror i och för sig att det inte hade fungerat med tjat heller. Nej, det är nog bara att ta sig i kragen så att jag blir klar innan det blir vår och sommar. Segstrumpa var det.

6 thoughts on “Segstrumpa

  1. Jag kan inte sticka, min mamma däremot är en hejare på det.

    Du, använder du något bildredigeringsprogram till dina bilder? I mitt inlägg idag blev bilderna så HIMLA stora.

    Kram

    • Anna, jag använder Photoshop när jag behandlar mina bilder och sparar i 72 dpi. Jag tyckte inte att dina bilder ser så stora ut, men jag gillar i och för sig stora bilder på bloggar 🙂

Tack för din kommentar!

