Bloggutmaning: Accessoarer

Accessoarer

Accessoarer? Ja men varför inte. Jag kanske inte är den mest accessoerade (nytt ord?) personen man kan tänka sig, men jag har mina stunder jag med. Armband är nog min stora svaghet. Allt från billigt rassel från H&M till antika silverarmband, alla är lika fina. Allt beror liksom på tillfälle och humör.

H&M-rasslet är perfekt till bruna sommararmar. Dyberg Kern passar till både jobb och fest, precis som ett maffigt silverarmband. Jag har flera hemvirkade armband med antika knappar, de i ylle är riktiga vinterarmband. Just variationen på materialen tycker jag är spännande. Ylle, plast, skinn, metall, pärlor, silver och så vidare, det går att göra armband av precis allt. Armband alltså, min typ av accessoar.

Det här är mitt bidrag till dagens bloggutmaning hos Tatjanis, temat är accessoarer.

Bloggutmaning_Tatjanis

 

 

 

 

14 thoughts on “Bloggutmaning: Accessoarer

  1. Jag är en samlare när det gäller armband. Det är ett smycke jag aldrig är utan=))
    Bruna sommar-armar..jaha, nu började jag längta igen!
    Kramen

  2. Personligen är jag inte så mycket för assessoarer, de blir mest liggandes, men armbanden blir använda lite oftare. Ditt skinnarmand gillar jag jättemycket!

  3. Uha, her kommer jeg til kort. Har nok meget, men bruger næsten ikke noget. Kun nogle ganske få. Men dit sølvarmbånd i antik sølv er gudesmukt! OG Det Teal Farvede!

Tack för din kommentar!

