Make lemonade

lemons_collage

Tänkte att jag skulle bjuda på lite konst så här i slutet av januari. Det här är ju förnyelsens tid, ut med det gamla och in med det nya. Tyvärr så brukar det inte hänga ihop med ekonomin, så därför har jag knåpat ihop en poster som det bara är att skriva ut. Postern är i A3, men den är bara att förminska om du vill skriva ut den i A4 istället. Som vanligt så gör den sig bäst på ett lite tjockare fotopapper, matt eller blankt är upp till dig.

lemon-01

Postern passar utmärkt till IKEA:s ribba, eller varför inte i en tjock guldram? Hur som helst, ladda ner pdf:en genom att klicka här: lemon. Sedan är det bara att hitta den perfekta platsen att hänga den på.

Fotokollage med bild från IKEA

8 thoughts on “Make lemonade

  1. Så snygg! Och så generöst av dig att dela med dig av planschen. Måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Inte bara för planschens skull utan för dina bilder och texters skull och hela layouten på bloggen.
    Kram Maria

  2. Så snygg plansch. Passar hur bra som helst i en svart ram. Jag och mannen min har gjort en ny tavelvägg med massor av foto. Det är kul medtavlor. Ha en fin kväll Kram Pernilla

Tack för din kommentar!

