Ett litet shoppingtips

vas

Tänkte jag skulle komma med ett litet shoppingtips så här dagen före löning. Hittade den här söta vasen på Netto för den eminenta summan av tolv kronor. Alldeles lagomt pris om ni frågar mig. Den finns i ljusgul, ljusrosa och ljusgrön. Just nu ångrar jag mig att jag inte köpte två till, en av var färg liksom. Men en gul får faktiskt räcka.

Sedan har lite vår letat sig in till oss, kunde inte låta bli att knycka några körsbärsgrenar. Vi får se om det visar sig vara för tidigt för att få dem att blomma, eller om någon av katterna tycker att de ska ätas upp istället. Men man får hoppas lite i alla fall.

Ha nu en finfin kväll allesammans!

cherry

6 thoughts on “Ett litet shoppingtips

  1. Jamen hvor er det et fint tips. Gad vide om jeg når det i weekenden, tager netop afsted til Sverige lørdag. Uhh, jeg glæder mig. Og dine andre tips om loppemarkeder og auktioner. (c: Tusinde tak og kram!

Tack för din kommentar!

