Det hundrade inlägget

3252f979f954109852891d3d026d89df

Nu är det snart tre månader sedan jag började blogga och det här blir mitt hundrade inlägg. Hundra?! Att det skulle vara så här roligt att blogga hade jag inte kunnat ana. Att på tre månader möta massa nya människor i den virtuella världen, människor som med hejarop och fina ord uppmuntrar till nya poster. Hade jag aldrig kunnat gissa mig till ens i min vildaste fantasi! Man kan inte annat än bli varm i magen. Tack snälla ni!

Jag hade tänkt att det skulle bli något hempysslat idag, men det får bli en lånad bild från Etsy istället då vädret ville annat. Men idéen är helt i min smak: en grillpinne med en liten vimpel i. Hur enkelt som helst att göra själv. Till barnkalas, vuxenkalas, bröllop eller bara för att det är fint.

Här på landet har det nu stormat i flera dagar i sträck, en sådan där isande storm som innebär att man bär dubbla tjocka tröjor, likväl som strumpor. Att handledsvärmarna bara åker av när man tvunget måste. Och det är inte ofta. Kalla fingrar när man sitter framför datorn och jobbar, stela så att man knappt kan röra dem. Men nu ska vinden i alla fall lugna sig de närmaste dagarna, längtar. Under tiden är det bara att kura upp framför brasan och mysa så gott det går. Ha en fin kväll alla!

13 thoughts on “Det hundrade inlägget

  1. Grattis till inlägg nr 100! Jag har ju massor att läsa ikapp här inne hos dig:) Och det är också en härlig grej när man börjar blogga och läsa massor hos andra, upptäcka nya bloggar och finna massor av inspiration!

    Många grattiskramar!
    Suz

  2. Grattis Bloggen! Och TACK Sara för att du började blogga, detta har jag verkligen sett fram emot. Man bli grymt inspirerad av att pyssla men också av att blogga. Ska ta tag i min egna någon gång i framtiden… KRAM

  3. Jamen tillykke kære Sara. Du har sådan et fint udtryk, og billederne er appetitlige, der er viden bag, overvejelser og tanker. Jeg holder af at følge Från Myllan. Og jo man bliver lidt ”hägtet” af det.

Tack för din kommentar!

