Dagens

dagens

I dag är det en sådan där synnerligen mulen dag igen. Men det gör ingenting, för jag kommer ändå tillbringa den framför datorn med en kopp kaffe och ett nytt uppdrag. Bara älskar den första fasen med sitt inspirationssamlande och funderande. Skissar, det gör jag direkt på datorn. Det var länge sedan jag faktiskt fick ner något på ett papper, jag kladdar direkt i Illustrator istället. Det funkar bäst för mig. Det finns nog lika många sätt att skapa som det finns formgivare, och tur är väl det. Det ger liksom lite variation här i livet. Det här får bli min Dagens.

 

15 thoughts on “Dagens

  1. Vilken härlig sysselsättning en sådan här dag. Vad är det du jobbar med? Blir nyfiken när
    du skriver att du skissar direkt i datorn. Härlig tolkning på dagens!
    Kram
    Pia

  2. Perfekt sysselsättning en dag som denna.. Verkligen. Å det är inte att man blir lite avis. Vilket jobb 🙂

    Ha en fin kväll & tack för att du är med o bidrar!
    Kramis – Tatjanis

  3. Vilket härligt jobb du har! Skissa i datorn låter spännande! Kanske något jag borde lära mig för mannen klagar alltid på mina skisser jag gör på papper!
    Kram M.E

Tack för din kommentar!

