Ett riktigt Gott Nytt År!

NewYear

Har lite bubbel på kylning och skåp fulla med en massa godbitar som ska placeras i våra magar. Det blir banne mig lite nyårsfirande för mig och mannen i år med. Bara vi. Och kanske Tony Bennett. Och fyrbeningarna så klart. Ser verkligen fram emot att lämna 2013 bakom mig. Gillar inte siffran 13 som ni nu vet. Och det har varit ett skitår rent ut sagt. Men nu, 2014, ser fram emot ett fantastiskt år med nya utmaningar. Inga otursnummer i världen kan stoppa mig. Ja, nu kör vi!

Och tack alla som tittar in till min lilla blogg! De här två första månaderna i mitt bloggliv har varit precis så underbart som jag hoppats på. Ett riktigt Gott Nytt År på er alla, så ses vi 2014! Kraaaam!

 

6 thoughts on “Ett riktigt Gott Nytt År!

  1. Nu er det ikke en hemmelighed mere. Jeg holder heller ikke af tretten tallet. Så jeg ser frem, som du mod et 14 år, som kun kan være så meget bedre end tretten. Godt Nytår Sara!

Tack för din kommentar!

