Helgpyssel.

bag1

bag2

bag3

Jag måste ju visa vad jag pysslade med igår. Hade en hög med spillbitar av skinn och fuskskinn liggandes i syrummet. Där kunde de ju inte vara. Funderade en stund på vad man kunde hitta på, var det något som jag kunde ha användning av? Jomenvisst, en väska så klart! En rejäl väska som jag kan få ner hela mitt liv i, och kanske lite till. Kom ihåg väskan som jag hittade till mitt ”bara fyra” inlägg, en väska gjord av skinnlappar. Istället för fyrkantiga lappar satsade jag på remsor istället, med mittbiten i bronsfärgat fuskskinn för lite mer effekt. Det är ju så inne med brons nu, så jag får väl hoppa på trenden jag med. På baksidan blev mitten limegrön, lite vårigt sådär. När jag kom till handtagen var skinnet slut, men en remsa tjockt ylletyg fungerar det med. Så här har ni den, en alldeles egen ihopknåpad väska. Nu ska jag bara ”gå in” den också.

6 thoughts on “Helgpyssel.

    • Tack fina! Tycker att det är skoj att försöka göra något som man inte gjort förut, man kan ju inte annat än misslyckas och det är inte hela världen 🙂
      Ha en härlig kväll!
      Kram!

Tack för din kommentar!

