Att testa det där med en decemberutmaning.

advent1

A som i Adventsstorm. Vi börjar bli vana med det här. Adventsstormar. Det är liksom inte första gången det händer. Isande vindar rycker i vårt plåttak, regnet piskar mot fasaden. Inte hela tiden, men ibland. Men, idag är det ju första advent och dags att tända det första ljuset. Storm eller ej.

logga600bredd

 

Jag tänkte att jag skulle testa på det där med bloggutmaningar. Tatjanis har en decemberutmaning som verkar passa mina behov. Lite när man vill så där. Vi får se hur det går. Idag är det i alla fall A. A som i Adventsstorm.

4 thoughts on “Att testa det där med en decemberutmaning.

  1. Hej! Vad skoj att du hittade till utmaningen – ju fler kockar desto bätter soppe 🙂 Jag hoppas att du ska tycka att det är skoj – jag tyckte det var väldigt skoj att du hakade på.. Som sagt, välkommen och ser fram emot att se dina bidrag!

    Finfin bild du bjuder på denna gång!
    Kram – Tatjanis

Tack för din kommentar!

